.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش شدید حاج منصور ارضی به سریال پایتخت:
دین را به تمسخر گرفتید! /مردم به این فیلم ها نخندید!
شمال نیوز: حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران شب دوشنبه در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد.نتیجه تصویری برای به این فیلم ها نخندید

حاج منصور ارضی با اشاره به سکانس مرده شورخانه در قسمت دوم این سریال آن را "تمسخر مرگ" نامید گفت: با این کارها معارف دینی رو زیر سوال می برند که دین رو به تمسخر گرفتند. یواش یواش به مبانی دین رخنه می کنند این ملعونین ، مردم حواسشون باشه. به این فیلم ها نخندید.

به گزارش پارسینه، سریال طنز پایتخت4 به کارگردانی سیروس مقدم و بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه و ...در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 3 تير 1394
با سلام
كاملاً صحيح ميفرمايند.
من هم كه اين سريال رو دوست داشتم و دنبال ميكردم در همان قسمتى كه مداح اشاره كرد، اصلاً به ذهنم خوب نيومد اين كار.
پاسخ ها به این نظر
عمار 3 تير 1394
مداح محترم
شما کارشناس رسانه ای . تحصیلات داری در این زمینه
چی هستی ؟
پس مردم به چی بخندن
بابا ملت مردن از غم م غصه
محمد 3 تير 1394
بس کنید تحصیلات تحصیلات اونهایی که تحصیلات دارند کار را خراب کرده اند بله ایشان درست میگن از این به بعد بگوئید هر کس تحصیلات داره فیلم ببینه میخواید بخندید برید در این خیابان ها به این بی بندباری ها که توسط تحصیل کرده ها برای جوانان ما تجویز شده بخندید.
نا شناس 3 تير 1394
بخدا چیزی به جز پایتخت برای خنده نماند.
قوی 3 تير 1394
واقعا حاج منصور فرمایش خوبی کرد یک سریال بی محتوا و بی معنی آن هم در ایام ماه مبارک رمضان پخش میشه
نا شناس 3 تير 1394
آخه حاج منصور فكر نميكنم جز يك فكر بيمار اين برداشت واز اين سكانس بكنه .ديگه همينمون مونده كه ايشان هم براي مردم نسخه بپيچند .
آشناس 3 تير 1394
خوبه که همش گریه کنن ملت

خوبه عذاداری باشه... امثال حاج منصورها جیبشون خالی نباشه!
نا شناس 3 تير 1394
تا حالا فرهنگ مازندران رو مسخره کردن دیدن کسی جلو دارشون نیست حالا رفتن سراغ فرهنگ دین.
- 3 تير 1394
توضيح بيشتر بفرماييد تا ما بفهميم
نا شناس 3 تير 1394
شما عادت کردید نخود هر اشی بشید
ناشناس 3 تير 1394
همچین چیزی امکان نداره. اصلا ربطی به تمسخر دین نداره، چرا همچیزو قاطی میکنین؟توجه داشته باشید که این سریال فقط یه طنزه همین، شاید ذهن بعضی ها خرابه که به دید تمسخر نگاه می کنن. بابا هر کی جنبه نداره نگاه نکنه خوب!!! این سریال خیلی هم عالیه و هیچ جنبه منفی هم نداره. یه سوال چرا بعضی ها دوست دارن که ماها همش گریه کنیم؟؟؟ عوامل سریال پایتخت خسته نباشید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 تير 1394
احسنت احسنت احسنت
ناشناس 3 تير 1394
شمارو چه به اینکارا از کارشناسان دانشگاهی رسانه نظربخواهین .
باید از دیدگاه رسانه ای و محتوای پیام صحبت کنید
خوش قول 3 تير 1394
شجاعي ميگفت جلوي ساخت پايتخت4 را گرفتم حسيني و احمدي لاشكي بعد از صرف غذا نمك پرورده شدند با عوامل سريال ، مقيمي هم يك نامه رسانه اي نوشت باقي نمايندگان هم در خوابند. در پايتخت 4 كه بسيار بي محتوا ساخته شد به مقدسات به اركان خانواده و همه سنتها توهين ميشه لودگي ها را با آوردن بازيگران رايگان بومي بيشتر جلوه ميدهند نخبگان ما هم كه الحمدلله زبانشان را بريدند و البته شمال نيوز و ... باقي رسانه هاي استان هم خنثي شدند
فرشته 3 تير 1394
تورو خدا بس کنید ....خسته نشدید مردم از دست شماها بریدن
مازنی ساوه 3 تير 1394
خدایش این تنابنده ما مازندرانی ها رابه تمسخر گرفته وباعث خنده دیگران شدیم قبلا تو سریالها ترک و لر مسخره میکردن الان نوبت مازنی ها شده مسولین استان نباید اجازه ساخت سریال ..... پایتخت را در شمال بدن چرا هیچ مازنی باغیرتی پیدا نمیشه که جلوی این تحقیر فرهنگ غنی مندراوردی اعتراض کنه آقایان مسولین طبیعت مازندران رانابود کردن الان هم دارن فرهنگ ما را نابود میکنند
نا شناس 3 تير 1394
سريال بسيار .............
نا شناس 3 تير 1394
این مداح ها به تنها چیزی که توجه نمیکنن مداحی خودشونه
به شما چه ربطی داره تو هر کاری دخالت میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 3 تير 1394
شما با موضوع فیلم مشکل ندارین با خندیدن مردم مشکل دارین.
پاسخ ها به این نظر
داداشه پرستو 3 تير 1394
دمت گرم
نا شناس 3 تير 1394
هه دیگه کسی به روضه هات گوش نمیکنن عصبی شدی
نا شناس 3 تير 1394
با سلام خدمت هموطنان عزیز . به نظرتون هنوز گاه آن نرسیده که ما بر اساس سخن گفته شده قضاوت کنیم و تصمیم بگیریم . آیا هنوزم ملاک انتخاب و منطق ما شخص سخنور باید باشد یا سخنی که گفته میشود. بیایید ایرانمان را با انتقادهای درست و بدون غرض ورزی آباد کنیم . در مورد این مسئله نیز بدون نگاه به جایگاه و شغل آقای ارضی مسئله رو بررسی و نقد کنیم . با تشکر از همتون
شمالی 3 تير 1394
سلام به همه فرهنگ دوستان مازندرانی:
پایتخت 4 مازندران ومردمش رو بیش ازپیش مورد سخره گرفته،در سکانسی که همه از بیرون اومدند آن چنان کفش های همدیگر را پرت می کردند که انگار زمین فوتبال بود!!!
کار به ارضی ندارم اما واقعآ به مازندرانی ها توهین شده است.
همه هم ساکت شدن وحرفی نمی زنن
فقط میگن ما آدم های غمگین هستیم به چی بخندیم!!؟
mnb 3 تير 1394
ظرفیت مردم مازندران زیاد به این حرفها نیست دمشونگرم
نا شناس 3 تير 1394
حاج آقا مدرکت چیست که منتقد شدی.از نظر امثال شما ملت از صبح تا شب دستمال بدست فقط برای بدبختیهایشان گریه کنند. اگر خودت خوشت نمی آید خود و خانواده ات را تحریم کن. و از صبح تا شب خانوادگی گریه کنید. ولی ملت از دست گرانی و تورم بالا به حد کافی از صبح تا شب گریه می کند امثال شماها بگذارید ملت کمی حتی برای چند ساعتی شاد باشد. چون فردا دوباره گریه های ملت از دست گرانی و بی توجهی مسئولین به ملت خسته شده اند. یا علی.
نا شناس 2 تير 1394
باهم بخندیم بهم نخندیم،پول روکی میگیره وشهرت روکی کسب میکنه وآبروی چه کسانی میره؟واقعاًکدوم مسول مازندرانی اوناکه فقط فکررای جمع کردن خودشونند!
شاکی 2 تير 1394
شما دوست ندارید مردم بخندن چون پولتون از راه گریه کردن درمیاد دیگه . ول هکن برار دلت خوشه برو پول میلیونی تو بگیر. بذار مردم با این همه غم و غصه حداقل نیم ساعت شاد باشن
صابر 2 تير 1394
این همه امام جمعه پارسال اعتراض کردند.چی شد.تازه بعد از مردن عزیزی تا چهلم سر وصورت را اصلاح نمی کنیم با طنز چه مسخره ای کردند این اداب ورسوم ابا واجدادی ما را. واینهمه پشم گذاشتند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.